SISEL HUNGARY

Ide írhatod maximum 250 karakter hosszúságban a honlap leírását ill. szlogenjét. A leírás fontos a weboldal látogatottá tételében, ezért érdemes jól megszövegezni.

A VÁLLALAT


A hálózati marketing történetében még soha nem volt olyan vállalat, mint a SISEL. Ez azért van, mert még soha nem volt olyan alapító sem, mint Tom Mower.

Több, mint 2 évtizeddel ezelőtt, Tom egy forradalmat indított el az egészség és wellness iparban. Ő építette fel minden idők egyik leghatalmasabb hálózati marketing vállalatát. És most legújabb műve, a SISEL International esetében újra ezt teszi!

Jóllehet Tomot hosszú időn át egy ikonnak tekintették a hálózati marketingban, és vitathatatlanul egyike a legnagyobb eszmei vezetőknek, akik valaha is ebbe az arénába léptek, aktív karrierjét mégsem az MLM-ben kezdte. Valójában merő véletlen volt, hogy egyáltalán az egészbe belecsöppent. Kezdetben szó szerint semmit sem tudott arról, hogyan kell dolgozni a hálózati marketingben. És amiről azt gondolta hogy tudja, az sem volt túl előnyös. Pletykákat hallott, és sok ugyanolyan téves elképzelése volt róla, mint másoknak. Szerencsére azonban értett az üzlethez és nyitott gondolkodású volt.

Tüneményes karrierje elején, megáldva rendkívüli intellektussal és végtelen kreativitással, valamint mert rendkívül tehetséges kereskedelmi érzékkel bírt, Tom sikerrel gyűjtött magának egy jelentős mértékű klientúrát viszonteladókból és élelmiszerüzlet-láncokból. Ipari vegyszereket értékesített néhány legnagyobb és legbefolyásosabb kiskereskedő részére az Egyesült Államok nyugati részén.

Mivel elégedetlen volt az általa akkor értékesített termékek teljesítményével, Tom elhatározta hogy kiaknázza ötletét a saját termékei gyártására. Például ha egy ipari erősségű padlóviasz értékesítése jól ment, akkor annak eredményt is produkálnia kellett. A legjobb padlóviasznak kellett lennie a piacon. Megértette a termékek tudományos hátterét, felismerte mely aktív hatóanyagokra van szükség, és tudta mit kellett ahhoz tenni, hogy a teljesítményüket növelje. Valamint mesteri módon űzte az értékesítés művészetét, és biztos volt benne hogy képes lenne kiváló minőségű terméket hozni a piacra.

Nemsokára Tom gyártotta saját egyedülálló ipari erősségű padlótisztítóit ugyanazon kiskereskedők közül többek számára. És ekkor történt. Egy váratlan kis esemény, mely örökre megváltoztatta az életét.

Közösségükből egy szomszédja megkereste Tomot azzal, hogy gyártaná-e egy helyi hálózati marketing vállalat részére a hajsamponjukat. Mivel nem volt annyira járatos benne, hogyan is kell sampont gyártani, komolyan vette ezt a kihívást és belemerült a kutatásba.

A tanultaktól Tom még kíváncsibbá lett, és további ismeretek és információ után nézett. Nagymennyiségű klinikai tanulmányt, orvosi folyóiratot és tudományos adatot nézett át, hogy többet tudjon meg a hajápolási és bőrápolási cikkek természetéről. Bement a zuhanyozóba és felemelt egy samponos üveget, hogy elolvassa rajta az összetevőket. Életre legnagyobb sokkját élte meg!

Megtudta, hogy sok ugyanolyan vegyszert, melyet ő ipari tisztítószerekben használt, mint például garázspadlók tisztítószereiben, autósamponokban, sőt még ipari fagyállókban és fékfolyadékokban is, azokat a mindennapi samponjában is használta!

Felhívta a vegyi üzemeket, melyek az ipari tisztítószereihez az összetevőket szállították neki, hogy a különbségekről érdeklődjék az általa az ipari tisztítókban használt nátrium-lauril-szulfát, és a hajsamponja címkéjén alkotóelemként felsorolt nátrium-lauril-szulfát között. Legnagyobb meglepetésére a vegyi üzemek azt jelentették neki, hogy egyáltalán nincs semmilyen különbség. Pontosan ugyanazok a vegyszerek voltak.

Hogyan volt ez lehetséges? Hiba történt? Tulajdonképpen az ő gyártóüzemében azok az emberek, akik olyan durva vegyszereket kezeltek, mint ezek, gumikesztyű, maszk és más védőeszköz viselésére voltak kötelezve, hogy elkerüljék a bőrükkel való érintkezést. Mégis ugyanezeket a vegyi anyagokat használták az olyan általános személyi ápolási termékekben, mint hajsampon, hónaljdezodor és testápoló. Ki tudott erről?

Véletlenül Tom ráakadt a finnországi Helsinki Egyetem egy fontos tanulmányára. Ennek a bizonyos tanulmánynak a célja a rákkutatás volt. Egy aminofillin nevű összetevő, egy emulgeálószer, melyet a salátaöntetben a víz és az olaj eloszlatására használtak, a fejbőrbe dörzsölték, mint potenciális kezelést.

Sajnos a rákot nem gyógyította. Volt neki viszont egy váratlan pozitív mellékhatása, ami igen fontos és hasznos volt. Amikor a fejbőrre alkalmazták, az aminofillin letisztította azt a tényezőt, melyről azt tudták, hogy a férfiaknál foltos kopaszodást okoz. Ugyan ez az emulgeálószer ténylegesen nem növesztett hajat, viszont volt egy tisztító hatása a hajhagymákra, ami viszont képessé tette a hajat újbóli növekedésre kopasz férfiakon.

Ez aztán egy figyelemre méltó felfedezés volt! Azonban ami Tomra a legnagyobb hatással volt, hogy annyira biztonságos, ám mégis hatékony volt. Egy ehető összetevőt, melyet salátaöntetben használtak, fel lehetett használni a haj újbóli növesztésére is! Ha ki lehetne fejleszteni egy hatékony hajsampont, amely képes a haj újbóli növekedését segíteni, az egy csapásra szenzáció lenne.

Tom elhatározta hogy új irányt ad a cégének; találni kell alternatívákat a potenciálisan káros alkotóelemekre, melyek az általános személyi ápolási termékekben találhatók. Ez volt a kezdete annak, ami később Mower Mission (Mower küldetés) néven vált ismertté.

A következő 23 éven át Tom folytatta számos izgalmas új felfedezés piacra vitelét, és jól ismert tudományos szakértővé vált. Ő alakitotta ki az egészség és wellness ipar néhány legrendkívülibb, legtöbbet értékesített termékét. Beleértve ebbe a hajápolási, bőrápolási, táplálék-kiegészítő, anti-aging (öregedést lassító), háztartási és kozmetikai termékeket.

Most, miután egy vagyonért sikeresen eladta korábbi vállalatát, amikor a legtöbb ember az ő korában beleszürkülne a nyugdíjas létbe, ő elfoglaltabb mint valaha, építvén eddigi eredménye megkoronázását.

Új cégének a neve SISEL (kiejtése: szizl) egy betűszó, mely az 5 fő elvet képviseli, amelyre a vállalatot alapították: Science (tudomány), Innovation (innováció), Success (siker), Energy (energia), Longevity (hosszú élet). E szavak mindegyikének különleges jelentése van, és fontos eleme kutatásának, hogy megalkossa a világ legdinamikusabb hálózati marketing vállalatát.

Tom tudta, hogy hogy új cége boldogulásához a kemény versenyben olyan termékekre van szüksége, melyek nem csupán nagyszerű TUDOMÁNYON alapulnak, hanem olyan termékek is, melyek forradalmian újak, felfedezéseik soha nem látott tudományos áttörést jelentenek.

Míg más cégek a mai piacon úgy tűnnek, hogy hígított gyümülcsitalaikat erőltetik, melyekből őszintén szólva hiányoznak a lényeges és minőségi alkotóelemek, amelyek igazán hatékonnyá tennék őket, Tomnak más elképzelései vannak. Az ő küldetése "szuper telített oldatok" kínálata zsúfolásig tele koncentrált, hatásos kivonatokkal, az anyatermészet által nyújtott legerőteljesebb, hatékony összetevők sok változatával.

Tom azt is tudta, hogy ahhoz, hogy bimbózó új cége elérje teljesítménye csúcsát, az INNOVÁCIÓ is egy fontos központi téman kell legyen. Nagyszerű termékeket készítene, bámulatosan szép csomagolással, de egy olyan kifizetési tervvel, amely nem csupán jó volt, de a valaha volt legjobb és leginnovatívabb jutalékrendszer is jellemezte.

Ebben az új vállalatban mindennek rendkívüli módon innovatívnak kellett lennie. Ahelyett hogy csupán egy másik "nekem is" terméket, vagy még inkább a másolós "copy cat" koncepciót képviselte volna, Tom a SISEL-t brilliáns új ötletekkel állította fel, és olyan friss perspektívákat hozott képbe, amelyeket egészen idáig egyszerűen nem is képzeltünk.

A legkorszerűbb Tudomány és az igazi Innováció együtt hatalmas SIKER lesz. A vásárlók a termékei előnyeit messze a legvadabb elvárásaikon túl is élvezhetik. A disztribútorok roppant nagy pénzügyi ellenszolgáltatást vehetnek át. A kezdők és a veteránok egyaránt olyan sikert érhetnek el, amilyenről mindig álmodtak, és támaszkodhatnak egy olyan vállalat osztatlanságára, amely vállalatra számíthatnak. Egy olyan világban, ahol a legtöbb induló MLM-cég az első évében megszűnik, a SISEL képes szakadatlanul fenntartani magát a jövő generációk számára is, tartós hagyatékot képes hátrahagyni, mely örökké tarthat.

Az ENERGIA a SISEL következő fontos építő eleme. Ez az, amire mindannyiunknak szüksége van, és amit mindenki akar. Szükségünk van testi energiára, hogy elvégezzük azokat a dolgokat amiket szeretnénk, és hogy aktív életstílust folytassunk. Az érzelmi és fiziológiai energia segít bennünket jó döntések meghozatalában és életünkben az egészséges egyensúlyt fenntartani. Az eredményt hozó termékekkel ténylegesen érezheti a támogatást, védelmet, megfiatalítást, és a testi funkciók vitalizálását, hogy állandóan jól érezzük magunkat.

Végezetül a HOSSZÚ ÉLET keresése lett beállítva a végső alapító elvként, melyre a SISEL létrejött. Mindannyian hosszabb ideig akarunk élni. Mindannyian egészségesebben akarunk élni. Ezért aztán sokak számára a SISEL nem csupán nagyszerű termékekről, vagy pénzügyi lehetőségről szól. Ez egy életmód, egy meggyőződés.

Most már ismeri a SISEL történetét, és hogy Tom Mower hogyan vált azzá, ami ma is. Reméljük, hogy Ön is annak látja a SISEL-t, ami és olyan lelkes lesz iránta, mint mi is vagyunk. Ez a vállalat a rekordok könyvébe való. Olyan vállalat, amelynek az a sorsa, hogy a nagyok között is az egyik legnagyobb legyen. Elkötelezettek vagyunk vásárlóink jó közérzete és disztribútoraink sikere iránt, valamint mindenki iránt, aki találkozik ezzel az életben egyszeri lehetőséggel. Meghívjuk, hogy csatlakozzon hozzánk egy élethosszig tartó útra.

  


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 7
Tegnapi: 4
Heti: 11
Havi: 11
Össz.: 24 002

Látogatottság növelés
Oldal: A CÉG BEMUTATÁSA
SISEL HUNGARY - © 2008 - 2024 - mysisel.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »